U sushi vindutu da Harris Teeter hè ligatu à più di 150 malatie

L'ufficiali di a Cabarrus Health Alliance (CHA) è di a catena alimentaria Harris Harris anu investigatu più di 150 segnalazioni di malatie relative à u sushi AFC acquistatu in dui punti di vendita in North Carolina.
Quelli chì ùn si sentenu bè stanu avè sintomi di vomitu, diarrea, frebba, dolori musculari è crampi addominali. Trà u 13 di nuvembre è u 19 di nuvembre, ognunu hà cunsumatu sushi da un kioscu di sushi AFC di terzu in dui magazini Harris Teeter.
Utilizendu i dati di transazzione di a carta d'adesione, Harris Teeter hà identificatu è notificatu 429 famiglie chì anu acquistatu prudutti di sushi in a zona pertinente di Concord, in Carolina di u Nordu. Senza aduprà a carta d'abbonamentu, 107 transazzioni di sushi sò avvenute.
"Incuraghjemu à tutti quelli chì cumpranu sushi da George W. Trà u 13 è u 19 di Novembre, Liles o Concord Parkway Harris Teeter scarteranu qualsiasi articuli acquistati o resti", hà dettu CHA Chrystal Swinger, direttore di a salute ambientale.
Se manghjate sushi da unu di sti lochi è mostrate sintomi di avvelenamentu alimentariu, duvete chjamà u Dipartimentu di Igiene Ambientale Cabarrus Health Alliance-704-920-1207.

Ancu se u CES 2021 di quist'annu serà cumpletamente virtualizatu, questu ùn impedisce micca à LG di diventà un pruduttu ridundante in a so dimostrazione OLED. Quist'annu, a cumpagnia ùn hà micca stabilitu una per u so display OLED trasparente da 55 pollici, ma duie, ma trè presentazioni stupende.
Trà i trè, a manifestazione più puntuale hè stata l'elaborazione di u sushi bar. A visualizazione hè radduppiata, diventendu una barriera fisica senza cuntattu trà u chef è l'ospite, è dinò un modu per scorrerà i menu o guardà i video. À u listessu tempu, questu ùn oscurisce micca cumpletamente a vostra opinione nantu à i cucinari chì cucinanu - questu hè u più bellu di manghjà in un ristorante di sushi. Cunsidirendu l'impattu di a pandemia nantu à i ristoranti interni, hè appruvatu.
A cumpagnia prevede ancu di dimustrà cumu a visualizazione pò esse aduprata in vittura di metro. Più specificamente, un display trasparente hè adupratu invece di e finestre di u trenu, affinchì i cunduttori possinu vede e carte di u metro, u tempu è e nutizie mentre vedenu i lochi scenichi. Questu hè un cuncettu frescu, ancu se pò esse più adattatu per e zone pittoresche ch'è per i tunnel di a metropolitana in New York. LG hà realizatu manifestazioni simili in Pechino è Shenzhen prima di questu annu.
LG crea ancu un "lettu intelligente", cù u so OLED trasparente integratu in un quadru chì pò esse piazzatu à u pede di u lettu. L'idea hè di pudè appughjà un buttone è una scatula di visualizazione s'affacherà per "visualizà l'infurmazioni o u cuntenutu TV in varii rapporti di schermu". Questu ùn hà nunda à chì vede cù i sushi bar o l'installazione di a metropolitana, ma u so publicu target hè a ghjente chì vole vede TV o filmi in lettu mentre pudendu vede u restu di a camara. Ancu se u quadru hè tecnicamente portabile, cusì in teoria pudete trasplantallu in altre stanze, in quale casu a trasparenza pò esse più utile. (Tuttavia, cum'è a TV trasparente di Xiaomi, ùn hè micca chjaru chì chjama à l'usu di una TV trasparente in casa.) LG hà ancu incastatu qualcosa chjamatu Cinematic Sound OLED (CSO) in u so quadru, eliminendu a necessità di parlanti esterni.
LG ùn hà micca esitatu à presentà a so tecnulugia di visualizazione avanzata - avemu vistu u so OLED trasparente prima. Sta volta LG hè più piace à pruvà à furnisce i motivi per a manera chì OLED trasparente pò entre in a vita d'ogni ghjornu. U prublema cù i display trasparenti hè chì ancu se vulete chì funzionanu cum'è "rapporti minoritari", cose cum'è a luce ambientale ponu fà chì l'immagine sembra lavata. Tuttavia, LG afferma chì u so OLED trasparente ùn richiede micca una retroilluminazione è furnisce una trasparenza di 40%, chì hè superiore à u 10% di trasparenza di i LCD trasparenti attuali LG hà dettu. Questa hè sicuramente una tecnulugia fresca, ancu se u so prezzu nantu à u situ LG hè altu quant'è 18 750 $. In ogni casu, LG ùn hè almenu i 87 000 $ chì hà bisognu per u so televisore OLED rollable da 65 pollici.
Hè un peccatu chì ùn avemu micca avutu l'occasione di guardà sti demos in persona. I display CES di LG sò sempre stati stupenti. A bona nutizia hè chì tutti, cumpresu u publicu generale, pudaranu fighjà ste demo à partesi di l'11 di ghjennaghju.


Tempu di posta: Jan-06-2021